Abelsfashion
Voorwaarden

Algemene voorwaarden Abelsfashion.nl

Indien u een bestelling plaatst bij Abelsfashion, verklaart u zich akkoord met onderstaande leveringsvoorwaarden.

Orderbevestiging:

Zodra u bij ons een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u via e-mail een orderbevestiging. Op de orderbevestiging vindt u een overzicht van de bestelde artikelen en de kosten hiervan, inclusief verzendkosten en BTW.

Bestellen en betalen:

Na ontvangst van de orderbevestiging dient u het totaalbedrag van de bestelling binnen 2 dagen over te maken naar bankrekeningnummer: ING 5876743 t.n.v. Abelsfashion te Brunssum o.v.v. uw e-mail aders en bestelnummer. Voor snellere levering is het meteen overmaken natuurlijk de beste optie.

Zodra het bedrag is ontvangen, wordt uw bestelling binnen 3 werkdagen ( mits voorradig ) aan de postvervoerder TNT aangeboden ter verzending. U krijgt een bericht zodra uw bestelling verzonden is. U krijgt altijd een bericht als de levering wat langer duurt dan u van ons gewend bent, met hierbij vermeld de verwachte levertijd. Na verzending van uw bestelling hebben wij geen verdere invloed meer op de bezorging ervan en zijn wij geheel afhankelijk van de levering en diensten van de postvervoerder. U kunt 24 uur per dag uw bestelling plaatsen. Uw bestelling wordt door Abelsfashion verwerkt van maandag t/m vrijdag van 9:00 - 22:00 uur. Om 17:00 uur worden de bestellingen aangeboden aan de postvervoerder, gelieve hier rekening mee te houden bij het plaatsen van uw bestelling. De levering van Abelsfashion is standaard binnen 3 werkdagen!

Verzend- en verpakkingskosten:

Voor het verzenden van uw bestellingen worden geen verzendkosten berekend. Wij berekenen ook geen verpakkingskosten zoals verzenddozen en noppenfolie. Uw bestelling wordt via PostNL verstuurd.

Ruilen en retourneren:

Mocht er iets niet goed zijn, dan kan de bestelling nog geruild worden, maar zijn de portokosten voor eigen rekening. Ruilen binnen 7 dagen na ontvangst, onbeschadigd en met originele verpakking, vooraf te melden via e-mail. Wij geven geen geld terug, het bedrag van het geretourneerde artikel wordt in mindering gebracht op een volgende bestelling.

Klachten en garantie:

Heeft u klachten met betrekking tot de geleverde goederen of andere zaken? Neemt u dan binnen 48 uur contact met ons op en wij zullen er alles aan doen om tot een bevredigende oplossing te komen. In principe heeft u een maand standaard garantie op uw product, deze gaat in bij het in ontvangst nemen van uw product.

Overeenkomst:

Indien na ontvangst van het op de orderbevestiging vermelde totaalbedrag, levering van uw bestelling niet binnen 4 weken heeft plaatsgevonden, heeft u het recht de bestelling met ons te ontbinden en kunt u verzoeken om terugbetaling van het door u betaalde bedrag. Dit geldt uitsluitend indien door ons geen andere afspraken met u zijn gemaakt over het tijdstip van levering of als wij verzuimen u in te lichten inzake een mogelijke vertraging bij de levering van artikelen.

Prijsafwijking:

Wij behouden ons het recht voor op prijsafwijkingen.Wij zullen u bij prijswijzigingen inlichten. U heeft dan de mogelijkheid om de bestelling te ontbinden.

Prijzen en prijsverhogingen:

Alle prijzen zijn, tenzij anders aangegeven, in Euro's uitgedrukt, inclusief omzetbelasting. ( BTW ) In de webshop zullen gegarandeerd geen prijsverhogingen na de totstandkoming plaatsvinden welke doorberekend worden in diezelfde overeenkomst, tenzij de prijsverhoging het gevolg is van wettelijke regelingen en/of bepalingen. Indien de prijsverhoging niet het gevolg is van wettelijke regelingen en/of bepalingen, heeft de consument het recht om de overeenkomst op afstand op te zeggen tegen de dag waarop de prijsverhoging ingaat.

Privacieverklaring:

Abelsfashion verklaart hierbij nadrukkelijk dat alle door u verstrekte adresinformatie en persoonsgegevens uitsluitend zullen worden gebruikt ten behoeve van haar eigen administratie en informatieverstrekking. Desbetreffende gegevens worden niet doorverkocht en niet ter beschikking gesteld aan derden.

Geschillen:

De afnemer kan voor vragen en/of klachten mailen middels contactpagina in de webshop. Klachten worden doorgaans binnen 48 uur behandeld. Indien dit om enige reden niet mogelijk is, wordt de afnemer op de hoogte gesteld van de vertragingsduur, tenzij het gemelde van de afnemer wegens overmacht en/of technische problemen in alle redelijkheid niet eerder gelezen en/of behandeld had kunnen worden.